منتديات صفا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت ازواج بس جامدة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
هيما
نكت وفوازير
نكت وفوازير
هيما

ذكر العمر : 30
العمل/الترفيه : لاعب كرة قدم
المزاج : عادى

نكت ازواج بس جامدة Empty
مُساهمةموضوع: نكت ازواج بس جامدة   نكت ازواج بس جامدة Icon_minitime1الخميس سبتمبر 11, 2008 12:28 am

نكت ازواج بس جامدة 509573

مره واحد بخيل ماشي مع مراته في الشارع خبطتها عربيه بعت للاسعاف كلمني شكرا

نكت ازواج بس جامدة 870336 نكت ازواج بس جامدة 870336

مرة واحدة بتقول لجوزها: تعالى ودينى المستشفى .. ماما هناك وعندها حالة تسمم ... راح قايلها : لازم عضت لسانها بالغلط

نكت ازواج بس جامدة 870336نكت ازواج بس جامدة 870336

واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم

نكت ازواج بس جامدة 870336نكت ازواج بس جامدة 870336

كان فى مرة اثنين رجالة مشين فى الشارع فشافو واحدة ماشية بتعيط علي جوزها فقام رايح واحد من الرجالة بيقول للتانى ايه رأيك بقى ان الست دى بتمسل قاله ازاى ياعم منتاش شيفها ماشية بتعيط على جوزها طب استنا وانا هوريك فراح جمبها وقل اه بس ياقمر لو تقولى انت ساكن فين وانا هنسيك كل الى شفتة فقالت اه ه ه ه ه ياحبيبى ياجوزى يلى كنت مسكنى فى المهندسين عمارة20 شقة 14

رقد الرجل على فراشة يغالب الغيبوبةوكلما افاق وجد زوجتة بجوارة وتنظر الية بحنان فامسك بيدها قائلا: لما اترفدت وقفتى معايا، ولما شركتى فلست كنتى جنبى، ولما بيتنا اتحرق كنتى جنبى ، ودلوقتى انتى برضة جنبى ، مش عارف لية انا حاسس انك نحس

واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد: تاخد بتاعتي؟؟

سمو الأميره
المشرفة العامة
المشرفة العامة
سمو الأميره

انثى العمر : 40
علم بلدك : نكت ازواج بس جامدة Male_m12
مزاجك : نكت ازواج بس جامدة 410
الأوسمة : نكت ازواج بس جامدة Userqp6

نكت ازواج بس جامدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت ازواج بس جامدة   نكت ازواج بس جامدة Icon_minitime1الخميس سبتمبر 11, 2008 12:21 pm

واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم

نكت ازواج بس جامدة 39869 نكت ازواج بس جامدة 39869 نكت ازواج بس جامدة 39869

رائع يا هيماااا نكت جنااااااااااااااااااااااان
هيما
نكت وفوازير
نكت وفوازير
هيما

ذكر العمر : 30
العمل/الترفيه : لاعب كرة قدم
المزاج : عادى

نكت ازواج بس جامدة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت ازواج بس جامدة   نكت ازواج بس جامدة Icon_minitime1الخميس سبتمبر 11, 2008 1:18 pm

شكراااا سموالاميرة على متابعتك للمواضيع

وانا المرة دة كنت قاصد ان اجى على الستات

شوية علشان محدش يزعل منى

نكت ازواج بس جامدة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-